Basen Olimpijski

Po różnych aferach jakie krążyły wokół stadionu Narodowego w końcu udało się otworzyć ten nasz skarb. Byliśmy świadkami jak z ekranów naszych telewizorów nie schodził temat tego stadionu, o niczym innym prawie nie mówiono jak o tym wielkim wydarzeniu.

Nikt jednak nigdzie nie wspomniał że wczoraj w Olsztynie było otwarcie nowego nowoczesnego Wodnego Centrum Rekreacyjno-Sportowego  o pięknej nazwie „Aquasfera”! w skład którego wchodzi przepiękny olimpijski basen, część rekreacyjna z saunami, pomieszczenia odnowy biologicznej – Hura Medical Center, klub fitness – Planeta Formy jak również sklep sportowy i restauracja.  Wybrałam się dzisiaj tam bo blisko mieszkam i musze powiedzieć że zrobiło to na mnie ogromne wrażenie. Oczywiście poszłam tam nie jako uczestniczka basenu a jako “fotoreporter” więc nie zabrałam ze sobą kostiumu kąpielowego, zatem zdjęcia mogłam robić tylko przez szybę ale mimo wszystko to co zobaczyłam to jest niesamowite bo właśnie to jest tak skonstruowane że przez szybę widać  dokładnie cały basen, jednak wejść bezpośrednio do środka trzeba zaopatrzyć się w strój kąpielowy.

1

11

12

10

8

13

14

17

2319

25

38 odpowiedzi

  1. Pierwsza!

    A pewnie, że się niedługo wybiorę. Niech no tylko pierwsze tłumy przejdą :)))

    3 Marzec 2012 o 16:58

  2. Mirka, świetny ten basen! Naprawdę robi wrażenie.
    Sprawa stadionu jest dla mnie oczywista- przecież teraz ludziska w całej Europie ” żyją ” Euro 2012, a stadionów światowej klasy faktycznie nie było u nas. “Mój” nowy we Wrocławiu jest też fantastyczny, choć chyba ” tylko” na 40 tys.miejsc( warszawski jest na 56 tysięcy! )
    A baseny;;hmm, przyznam, że w okolicy mamy od dawna dwa podobne obiekty.Może dlatego nie nagłaśnia się aż tak tego olsztyńskiego, bo akurat basenów jest ci trochę w Polsze ..? ;)

    3 Marzec 2012 o 18:43

  3. Angi, zgadzam się z Tobą że teraz ludziska żyją Euro ale można było między tym stadionem wspomnieć o tak wspaniałej inwestycji, bo ten basen jest teraz najnowocześniejszym basenem. Ja dalej myślę że sensacjami i aferami żyjemy bardziej.

    3 Marzec 2012 o 19:03

    • A to oczywiste, że gawiedź potrzebuje głównie afer i aferek! ;)
      Basen Wasz jest kapitalny, ale ponieważ, jak mówiłam jest już trochę tych basenów w kraju( największy i podobno najlepszy jest we Wrocławiu) i w razie jakichś tam mistrzostw jest już gdzie zaprosić gości,
      powinni wspomnieć w jakichś lokalnych mediach głównie.Tak sądzę. U nas gdy powstawał ten potężny Aquapark w Polkowicach, chyba tylko lokalne stacje mówiły o tym ;)

      3 Marzec 2012 o 19:25

  4. Maniuś

    Mireczko, bardzo fajny obiekt, propaguj go gdzie tylko możesz, bo naprawdę warto, ale u nas tak jest, że co dobre to się o tym nie mówi, tylko szuka się małostkowych sensacji, żeby zwiękrzyć oglądalność, nie ważne jakim kosztem !!!

    3 Marzec 2012 o 19:25

    • Maniuś, dziękuję za Twoje poparcie, jak najbardziej zgadzam się z Tobą :)

      3 Marzec 2012 o 19:32

  5. Angi, ale tylko podobno najlepszy jest we Wrocławiu, teraz najlepszy jest w Olsztynie i już :)

    3 Marzec 2012 o 19:28

  6. Największy i najlepszy nie znaczy najnowowcześniejszy :P My mamy mistrza teraz!

    3 Marzec 2012 o 19:31

  7. Angi, z tyloma zdjęciami musimy poczekać do wiosny i gdy wybiorę się zabierając strój kąpielowy wtedy zapewniam Cię że będziesz pod większym wrażeniem. Muszę też przyznać że Aquapark we Wrocławiu jest super. :)

    3 Marzec 2012 o 20:49

  8. Ja do wiosny nie wytrzymam, daję sobie jakieś dwa tygodnie :)))

    3 Marzec 2012 o 20:55

    • charmuś, popływać nie musisz czekać do wiosny, raczej tylko po wypłacie :-)

      3 Marzec 2012 o 22:17

  9. Nie byłam w tym wrocławskim jeszcze.W ogóle od dawna nie jeżdżę na żadne baseny ,gdzie mogę spotkać znajomych, bo za gruba jestem ;) Czekam na lato, wtedy będę w swoich dzikich jeziorkach szlifować sylwetkę :D

    3 Marzec 2012 o 21:40

    • Angi, powiem szczerze że ja też wolę swoją letnią plażę nad jeziorkiem, na basenie jest za przezroczysta woda :-)

      3 Marzec 2012 o 22:12

  10. Mirka, ja kocham basen i tę przezroczystość właśnie, tylko tu na basenie nie mam lęku głębokości!
    Wkurzają mnie tylko ludzie- albo znajomych od licha, albo taki tłum, że nie można ruszyć się spokojnie!
    Ostatnim razem pływałam w ostatni dzień sierpnia ub roku,na olimpijskim blisko mojej mieściny( tzn ma wymiary olimpijskie i faktycznie czasem odbywają się tam jakieś lokalne zawody) .Pływałam na max, ile się dało, bo było bardzo mało ludzi wtedy( paniusie wolały opalać się oczywiście. Ja nienawidzę opalać się, dobija mnie bezmyślne wylegiwanie się! ) .
    A pływać mogę bez przerwy, ile sił starcza :D )

    3 Marzec 2012 o 22:23

  11. Dzięki za zdjęcia, Mirko! Faktycznie trzeba się będzie wybrać, bo takiego basenu w Olsztynie brakowało. Przez ostatnie lata do Dobrego Miasta jeździłem, choć widzę, że to nie to samo : )

    Angi!!! Na litość! We wrocku macie pewno największą pozimową kałużę też?!!!

    3 Marzec 2012 o 22:24

    • max, teraz właśnie na stronie Aquasfery przeczytałam że jest najnowocześniejszy nie tylko w Polsce ale i w Europie. :-)

      3 Marzec 2012 o 22:35

      • Kiedyś też mieszkałem w pobliżu. Nic to jednak nie zmienia. Często przejeżdżam tamtędy w drodze na Nagórki : ). Koniecznie trzeba od środka oblookać : )

        3 Marzec 2012 o 22:41

  12. Max, bez złośliwości proszę. Dane wzięłam z internetu. Jak mówiłam, nie byłam tam jeszcze. A zdjęcia chyba mówią same za siebie.Mirce spodobały się :D

    3 Marzec 2012 o 22:25

  13. Angi, bez złośliwości. Wujek gógle nie wszystko wie, a na pewno nie natychmiast. A Mirka ma info z pierwszej ręki, trochę zaufania do ludzi ; )

    3 Marzec 2012 o 22:39

  14. No! Że nie tylko w Polsce, ale i w Europie. Olsztyn rulez!
    Mirka, no właśnie ja mogę tylko do dwóch tygodni po wypłacie, bo po dwóch tygodniach już nie bardzo mam z czym :)))

    3 Marzec 2012 o 22:43

  15. Ludzie, jesteście niesamowici, jak ja się cieszę że u mnie raz możecie sobie podyskutować :-) kocham Was :-)
    Buźki dla wszystkich :-)

    3 Marzec 2012 o 22:46

  16. Mirka, to powinnaś wpisać do wikipedii nowe hasło :D Na razie jak wyguglałam, to ten wrocławski ciągle jest jako ” największy” .Powinni wobec tego zmienić dane.
    Dobrze robisz, że reklamujesz ten “swój “basen; jakby co, będę mówić zawsze, że to pierwsza powiedziała o tym Mirka :D
    Nie mam siły na żadne dyskusje; przyszłam tu, bo tu zawsze było tak spokojnie….
    Kurcze, pokazują w TVN24 jakieś zdjecia z katastrofy kolejowej u nas w kraju! Dwa pośpieszne czołowo,okropne!
    Czas na mnie
    Dobranoc

    3 Marzec 2012 o 23:11

  17. Angi, wczoraj dopiero było otwarcie :-) spokojnie, wszystko w swoim czasie i w google też, śpij spokojnie, tylko rzecz idzie nie że największy ale najnowocześniejszy :-) Dobranoc Angi.

    3 Marzec 2012 o 23:18

  18. A już się bałam, żeśmy tu Toteramowo naspamowali. Uffff…

    3 Marzec 2012 o 23:39

  19. max, jak przejeżdżasz w drodze na Nagórki to przejeżdżasz koło mnie :-)

    3 Marzec 2012 o 23:43

  20. cześć Mira – już się bałam że strajkujesz na całego i nie będzie zdjęć aż do lata!

    Cudo ten basen! pozdrawiam! ;)

    4 Marzec 2012 o 00:10

  21. Cześć Małgosiu, mam nadzieję że to jest rozpoczęcie mojej przygody z aparatem nie czekając do lata ale. Pozdrawiam Cię serdecznie :-)

    4 Marzec 2012 o 09:28

  22. Mirko. Tak słonecznie dziś. Pucuj soczewki w aparacie i w plener ; ))

    4 Marzec 2012 o 16:04

  23. max, soczewki mam wypucowane ale mimo słońca jest jeszcze niefotogenicznie, pomyślę w przyszłym tygodniu nad Twoją plenerową propozycją :)

    4 Marzec 2012 o 18:36

  24. Irena

    Widok zewnetrzny mnie sie nie podoba,ale w srodku rewelacja.A najbardziej podoba mi sie lokalizacja.Moze skorzystam osobiscie w czasie pobytu …A moje dzieci na pewno!!!Mira w Paryzu kwitna juz zonkile!!!

    4 Marzec 2012 o 19:24

  25. Aż z przyjemnością patrzy się na takie miejsce.

    5 Marzec 2012 o 12:57

  26. Obiekt robi wrażenie
    Serdecznie pozdrawiam!

    5 Marzec 2012 o 19:39

  27. Mirka:)
    Z tego wszystkiego przyśniło mi się, że kłócę się z kimś, że ten basen to ” basen Mirki” i koniec!
    Bo mnie on już zawsze będzie kojarzył się z Tobą i już. :D :D

    5 Marzec 2012 o 20:11

    • Cieszę się że to mój basen :-) Angi, basen ze mną możesz kojarzyć tylko na litość nie kojarz mnie z basenem :)

      5 Marzec 2012 o 20:21

      • ok, nie będę. Ale basen i tak jest Twój ;) :D

        5 Marzec 2012 o 21:58

  28. Witam! Serdecznie pozdrawiam i życzę pięknego weekendu!
    http://marciento.wordpress.com/2012/03/27/the-first-signs-of-spring/

    31 Marzec 2012 o 11:33

Dodaj komentarz

